19 Ekim 2014 Pazar

Nasıl Aldım? - Beats mixr


Kısaca söyleyeyim, Beats almanın en uygun yolu Amerika'dan gelecek bir arkadaşınızın olması :). Türkiye'de gerçekten çok çok pahalı.

Senelerdir iPhone'dan çıkan kulaklıkları kullanıyordum, en büyük sorunum kulaklığın sol kulağıma oturmaması ve sürekli düşüp durması idi. Ama sadece serviste ve otobüste dinlediğim için idare ediyordum. Yürüyüş ve koşuya başlayınca kulak üstü kulaklık almamın artık gerekli olduğuna karar vermiştim ki D&R'da urbanears'ların plattan modelinin indirimde olduğunu gördüm. 85TL civarındaydı, koyu mavi, gri gibi renkleri indirime girmişti sadece.

Eve gelip internetten biraz araştırma yapınca, Beats'lere daldım :). İlk etapta pembe olması ilgimi çekmişti aslında. En büyük sorunum hemen hemen hiçbir mağazada açık Beats modelleri olmaması ve internette de takınca nasıl durduğuna dair fotograf bulamamamdı. Google'a 'beats celebrity' yazınca baya sonuç çıktı, bu linkte de bir sürü fotograf var, bunlara bakınca nasıl durduğu ile ilgili kafamda bir fikir oluştu. Yine internette ararken gaye in wonderland'in tatlı blogu ile tanıştım ve pembe beats studiosu ile ilgili fikir aldım. Solo ile studio modelleri arasında kalmıştım aslında. Gaye mixr modellerinin de hoşuna gittiğini söyledi ama TR fiyatları çok pahalı olduğu için o zaman pek düşünmemiştim aslında bu modeli :).



İstiklal Demirören AVM'deki Mediamarkt'ta Beats Studio modeline baktım. Studiolar deneyebilmeniz için açık olarak bir çok mağazada mevcut, hatta Demirören Mediamarkt'ta kulaklıkların yanlarında ayna da vardı :)). Studio'yu çok beğenmemiştim, çok kaba ve büyük duruyordu. Solo ise açık olarak yoktu. Ancak görevlilerden biri çok yardımcı oldu, takıp bakabilmem için bir kutuyu açtı. Hatta ben sadece nasıl durduğu ile ilgilendiğim için hiç aklıma gelmemişti ama "Telefonunuzu takıp bir deneyin isterseniz ses için." dedi :))). Telefonuma taktım ve dünyam değişti, ses çok güzel çok netti. Ekşideki yorumlarda beatslerin ses kalitesinin iyi olmadığından bahsediyorlardı, aynı paraya çok daha iyi kulaklıklar olduğunu yazmışlardı. Ben zaten telefonuma attığım mp3leri dinliyorum, yani dinlediğim müziğin kalitesi o kadar yüksek değil ki kulaklık çok çok iyi olsa da bir yerden sonra benim için çok birşey fark etmiyor, malzeme kısıtlı çünkü :). Beats Solo'yu orada deneyince hayran kaldım, iPhone kulaklıklardan sonra bende şok etkisi yarattı :)). Dışarıdan gelen sesleri duymuyorsun, dinlediğin parçadaki her ses çok net geliyor, bu kadarı benim için yeterli zaten. Bir de görünüm ve renk de benim için daha önemli, ses kalitesi çok çok iyi diye simsiyah birşey almak istemedim.

Solo modelleri de D&R'da indirimde 400TL civarında. Ben yine oraya buraya bakıp internette fiyat araştırması yaparken Beats'in orjinal sitesine daldım ve fiyat farkını görünce dilim tutuldu. Solo'lar 160 dolar civarıydı, zaten vergisiydi kuruydu, TR'ye gelme derdiydi derken D&R'ın kampanyalı fiyatı makul görünüyordu. Ama artık eski sayılabilecek modeli almaktansa Amerika fiyatı ile mixr almak mantıklı görünmeye başlamıştı :). Arkadaşım Amerika'dan gelmek üzereydi, ondan bir bakmasını rica ettim. Pembe istiyordum ama mixrı da hiç görmemiştim, neon çok mu cırtlak olur nasıl duruyor bilemedim. O da bir bakmaya diye gidip BestBuy'dan almış ve çıkmış :). Kullanılsa bile 15 gün içinde iade hakkı varmış: "Eve gidip takayım, sana fotoğraflarını gönderirim, istemezsen geri götürürüm." dedi. Arkasından da "Uyuyacak mısın?" diye sordu, çünkü Türkiye saati sabah 3 civarıydı ve ben sabah işe gidecektim :). Ama tabi ki zaten uyku tutmayacağı için beklediğimi söyledim. Eve vardı, fotografları gönderdi ve çok beğendim. Studio kadar kaba durmuyordu ama Solo kadar minik de değildi (Solo'nun kulaklık kısımları sanki kulağa tam oturmamış gibi biraz küçük kalıyor.), rengi de cart neon değildi güzel bir pembeydi. Böylece Türkiye'de 780TL'ye satılan kulaklıkları 272 dolara almış oldum.




167

Çok memnunum, kulaklıklarımı gerçekten çok seviyorum. Kutusu bile çok tatlı :). Zaten arkadaşım valizinde fazla yer olmadığı için sadece kulaklıkları getirecekti, ancak aldıktan sonra o da kıyamadı ve kutusu ile birlikte getirdi :). Çok rahatlar, özellikle yürürken ve koşarken çok rahat ettim. Uzun süre taktığımda (özellikle gözlük varken) kulaklarımı acıttığı oldu, ama o sanırım kafanıza oturuşunu ayarlamakla ilgili. Yanlarından uzunluğunu kısalığını değiştirip ayarlayınca artık hiçbir rahatsızlık hissetmiyorum, biraz kullanınca alışıyorsunuz o ayara ve sonrası çok rahat oluyor.Rengiyle ilgili de hiçbir soru işareti kalmadı kafamda, zaten renkli şeyleri severim, bu sezon da neon pembeye oldukça alıştım. Hatta kulaklıklarım Lacoste'un aynı pembe renkten çantası ile çok hoş duruyor.

358

0 yorum:

Yorum Gönder