19 Ekim 2014 Pazar

Nike Lunarglide 6 - Beyaz

Herşey nikebeyoğlu'nun instagram hesabında bu resmi paylaşması ile başladı :)



Ayakkabılara aşık oldum, ama ne yazık ki o sırada mağazada yokmuş. Firmaların instagram hesaplarından hiç beklenmeyen bir şekilde nikebeyoğlu çok ilgili. Ayakkabıların numarasını ve fiyatını sormuştum, bu renginin henüz gelmediğini söylediler, mesaj olarak da ellerindeki rengin fotoğrafını gönderdiler. Ama bunları gördükten sonra başka bir renk hiç de ilgimi çekmedi. Neyseki bir kaç gün sonra da mesaj atıp ayakkabıların geldiğini haber verdiler ancak fiyatı 359TL idi. Ben de karmaşık duygular içinde mağazaya gittim :), belki o kadar da güzel değildir aklımda kalmaz diye. Ama çok güzeldi, ayağımda da güzel durdu ve rahattı da. Ben de biraz daha düşüneyim diye çıktım dükkandan.

Sonra internetten bakarken Modagram ve Koray Spor'da da olduğunu gördüm, 345TL. Üstelik mail boxımda Modagram'dan 40TL indirim kuponu için bir mail de vardı. Alsam mı almasam mı diye düşünürken kuponun tarihi geçti :/. Ayakkabı aklımdam çıkmıyor, ama pahalı olduğu için almaya cesaret de edemiyorum.
Belki yine bir kampanya, kupon olur diye eylüle (tatile gidene) kadar beklemeye karar verdim. Ama tabi ara ara girip bakıyorum internetten yine de :). Bugün yine bakarken Modagram'da numaramın kalmadığını gördüm. Artık daha fazla oyalanmanın anlamı yok diye Koray Spor'a yönelecekken Zizigo'da bunu gördüm ve dilim tutuldu :). (Son 40.5u ben almış olabilirim :))

358

İlk siparişim olduğu için 20 TL indirim de kullanarak 187TL'ye aldım. Ama hala inanamıyorum :). Baştan tereddüt yaşadım, acaba orjinal değil mi diye düşündüm ama sonra Zizigo'nun Markafoni'nin sitesi olduğunu öğrenince biraz rahatladım. Şikayetim Var ve Twitter'daki yazışmalara da baktım, güven verdi.

Bakalım bir sorun çıkmaz inşallah, ayakkabılar gelince yine yazarım :). Gerçi beyoğlu Nike çok ilgilendi, biraz kötü hissetmedim değil ama aradaki fiyat farkını hesaplayınca hemen geçti tabi.

0 yorum:

Yorum Gönder