22 Kasım 2014 Cumartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi

167

Bu kremin testerını denemiş ve bayılmıştım. Çılgın Gratis indiriminde bir tane bulabildim ve hemen aldım. Testerını kullandığımda beni cezbeden kokusu oldu. Çocukluğumda bayıldığım mavi tenekedeki Nivea kremin kokusuyla aynı, sadece bu krem biraz daha losyon formunda, kokusu daha yumuşak.

Duşta bebe yağı sürmek gibi aynı şekilde kullanılıyor. Duşta sürüp üzerinize su tutuyorsunuz, sonra çıkıp kurulanıyorsunuz. Kışın bebe yağı fazla geliyor, yazın çok iyi ama kışın duştan çıkınca bebe yağı üzerimde kalıyor, o yağlı his de hiç yıkanmamışım gibi hissettiriyor. Bu kremi ise çok sevdim, yağlı his bırakmıyor ama yumuşacık yapıyor. Kışın duştan çıkınca bazen krem sürmek çok zor geliyor, bir de üşütüyor :). Duşta krem işini de halledip çıkınca hemen giyinmek de çok rahat geldi.

Sırf kokusu için bile kullanırdım ama kış vazgeçilmezlerim arasına girdi bile :).

0 yorum:

Yorum Gönder