13 Temmuz 2015 Pazartesi

Stabilo Kurşun Kalemler


kırtasiye
Stabilo kalbimi point kalemleri ile kazanmış olsa da geçen sene görüp aldığım Swano serisi siyah kurşun kalemlerine de bayılmıştım. Odun kısmı da siyah olan kurşun kalemleri çok seviyorum. Stabilo’nun kalemlerinin gövdesi vernikli gibi çok parlak değil, ama uç kısmı kadar pürüzlü de değil, bu özelliğini çok sevdim, ham kalem hissi uyandırıyor insanda. Silgileri de geçen sene moda olduğu için çok çok memnun olduğum neon fuşya ve neon yeşil renklerde. Silgiyi tutan demirinin beyaz yerine siyah olmasını tercih ederdim aslında, simsiyah bir kalemde renkli silgiler harika olurdu.

Siyah kalemleri severek kullanırken Renkli Kitap’ın blogunda beyazını gördüm ve tabi ki ona da bayıldım :). Stabilo Swano White kalemlerde beyaz gövdeye siyah metal ve pembe silgi çok yakışmış. Sadece hem siyah hem beyaz Swano serisinde şu barkod kalabalığını sevmedim, o rakamlar ve barkod olmasaydı daha sade ve güzel olacakmış aslında.



Siyah ve beyaz kalemin yanı sıra bir de pastel renklerde kalemler çıkardı Stabilo, bunlar Swano serisinden değil ama, silgisiz Schwan serisi, Schwan Pastel olarak geçiyor. Seneler önce Kabalcı Kitabevi’nden bir kutu Morning Glory kalem almıştım, böyle pastel renklerde kalemler vardı içinde. Birkaç tanesi hala duruyor, tekrar aynı kalemlerden bulamadığım için bitecek diye korktuğumdan pek fazla kullanmıyordum, Stabilo'nun pastel renkleri kurtarıcı oldu :).

735



Morning Glory Pure Grip Pencil’lerin uçları B sertliğinde, Stabilo Schwan Pastel’ler 2B olduğu için daha yumuşak. Bir de Morning Glory’ler üçgen prizma şeklinde, Stabilo gibi yuvarlak formda değil. Renkleri de Stabilo’nun pastel tonlarına göre daha canlı kalıyor ama olsun ben bu iki seri kalemimi birbirine çok yakıştırdım.

Stabilo Schwan Pastel ve Morning Glory kalemler



Stabilo Schwan Pastel serisinde farklı renkler de var aslında, ben alırken en çok bu üç rengi beğendiğim için öncelikle bunları aldım. Toplu olarak değil de kırtasiye ve kitapçılara girdiğimde ara sıra tek tek kalem almayı daha çok seviyorum. Okuduğum dergilerin Haziran sayılarını almak için D&R’a gittiğimde pastel serisinin diğer renklerine de bakarım diyordum ama onlara bulaşmayıp bitirdiğim ham kurşun kalemlerden aldım. Schwan ve Swano, pastellerle arkadaş olsun diye bir tane silgisiz, siyah ve beyaz Swano’larımla arkadaş olsun diye bir tane silgili :). Tahta kalem görüntüsünü de her zaman sevmişimdir, sadece çok pürüzlü olursa hoşlanmıyorum. Stabilo’lar ise vernikli gibi, dışı parlak ve kaygan, bu nedenle çok hoşuma gidiyor.




0 yorum:

Yorum Gönder