21 Ağustos 2015 Cuma

Bana yeni bir masraf kapısı açtığınız için çok teşekkürler: FUNKO POP



Yeni bir şey değil, ben de bir süredir internette görüyordum bu komik figürleri. Ama nedense hiç merak edip bakmamıştım. Genelde böyle oluyor, ilk gördüğümde çok cezbetmiyor, sonra “Neymiş bunlar ya?” diye meraklanınca kendimi kaybediyorum.

Bugün de sırada Funko Pop’lar vardı. İlk başlarda “Aman canım bobblehead gibi bir şeyler işte.” diyip burun kıvırmıştım, demek zamanın gelmesi gerekiyormuş.

Funko Pop’lar vinil, koca kafalı figürler. Açıkçası ben bu kadar çok çeşidi olduğunu bilmiyordum. Aklınıza gelebilecek birçok anime, çizgi film, dizi karakterleri var. Game of Thrones karakterlerinden Disney prenseslerine, Çakmaktaş’lardan Scooby Doo Olimpiyatlarındaki Kötüler Takımı’na o kadar çok çeşit var ki. Ben en çok eski karakterlerin de olmasını sevdim. Sadece Doctor Who, Breaking Bad, Harry Potter gibi popüler karakterler yok, Edi ve Büdü, Gizmo, Freddy gibi çocukluğumuza dair tipler de var. Siz de sitesinden bakıp kendinizi kaybedebilirsiniz.








Ben Amazon’da aratıp Türkiye’ye gönderim yapacak sonuçları filtreledim. Genelde fiyatları 10 dolar civarında, 20-25 dolar olanlar da var. Bu hafta uçan kur sağolsun kargo da dahil edilince fiyatlar D&R ile hemen hemen aynı oluyor aslında. Ama Amazon’da çok daha fazla çeşit var. Ben wishlistime birkaç tane ekledim bile :).


976


İlk alacaklarım ise ilk aşklarım Edi ve Batman olacak :).


358



0 yorum:

Yorum Gönder