18 Aralık 2015 Cuma

BİM'den Star Wars geçti



Mahallemin en güzel yanlarından biri sakinleriyle zevklerimizin fazla uyuşmaması. Böylece A101 ve BİM indirimlerinden elim boş dönmüyorum :).

Sabah internette BİM'in önünde kuyruk olup açılmasını bekleyen insanların, market açıldıktan 10 dakika sonra tükenen ürünlerin hikayelerini okudukça heyecanım arttı. Akşamdan anneme tembihlemiştim, bugün gidecekti zaten. Ama dayanamayıp saat dokuz buçukta aradım:
- Haydi anne hiçbir şey kalmayacak!

Kadıncağız gitti sağolsun, üç kupa, iki defter, bir yastık, bir de şapka alıp geldi. Tişört ve yastıklarından baskılarından çok emin olamadığım için görmeden almak istemedim. Defter ve tüm kupalardan her halükarda istiyordum zaten, annemden onları almasını istemiştim. R2D2'lu yastık da BİM broşüründe güzel görünüyordu, olduğunu öğrenince onu da almasını istedim. Şapka da aynı şekilde alındı. Annemden istediklerimden sadece bir kupa eksikti, siyahlardan biri, annem eksik olanı "Siyah üzerine beyaz maskeli olan eksik. Benim aldığımda maske ağlıyor." diye bildirdi.  :)(Stormtrooperlı olandan bahsediyor.:) )

Diğerlerini ben evin yakınlarındaki diğer BİM'lerden toparladım. Günler öncesinden dersime çalışmıştım zaten, bize yakın üç farklı BİM'in yerlerini Google Street View'dan tespit etmiştim.

İlk girdiğim BİM'de pek birşey kalmamıştı, oradan elim boş çıktım. Biraz yürüyüp ikinci BİM'e vardım, eksik kalan kupayı aldım. Kırmızı yastığı beğenip aldım, bir de beyaz tişörtü. Ben bakarken görevli standdaki ürünleri toplamaya başladı, düzenleyecek sanmıştım ama meğer orada satılmadığı için diğer dükkanlara gönderilecekmiş. İnsanların sürekli tekrar gelip gelmeyeceğini sordukları mağazalar varmış buralara gönderilecekmiş.

İkinci BİM'den çıkıp çok yakın olan üçüncü BİM'e geçtim. Buradan da siyah tişörtü aldım.

Neyse ki kazasın belasız tüm istediklerimi toparlamış oldum :).


Aslında kupa ve defterlerden çok umutluydum ancak beklediğim kadar iyi çıkmadılar. Kupaların baskıları biraz dandik, gerçi fotoğraflarda çok güzel görünüyor ama. En çok Star Wars yazan kupayı beğendim.

Kupaların bir tarafında alt kısımda starwars.com yazıyor, bu yazı hiç hoşuma gitmedi, keşke altında görünmeyen yerinde olsaydı.




Defterlerin desenleri de aynı şekilde, üzerindeki baskı biraz acemice yapılmış. Dışını gördüğümde biraz burun kıvırsam da eve geldiğimde defteri daha çok sevdim, iç sayfalarında da Stormtrooper ve Darth Vader var.



976


Kupa ve defter haricindeki diğer ürünlerse tam tersine beklediğimden daha iyi çıktı.

Yastıklara bayıldım mesela, renkleri çok güzel baskıları da fena değil. Tişörtlerin de öyle.

358


Gerçi baskısı kötü olan yastık ve tişörtler de vardı. Stormtrooper baskılarında problem var bence. Ya kafaları çok şişman olmuş, ya beyaz baskıda siyahlıklar olmuş, ya da soyulmuş gibi bazı yerleri kalkmış.

Bu tişörtleri de bu yüzden seçtim, Stormtrooper'lılar biraz adi görünüyordu.


Şapka da çok kaliteli değil ama 12TL'lik fiyata göre oldukça iyi :)

Çok kaliteli harika şeyler mi? Değil.
Almasaydım çok mu üzülürdüm? Evet üzülürdüm ama ürünleri görme fırsatım olsaydı üzüntümü çabuk unuturdum :).
Bu fiyata çok çok güzel değil mi? Evet çok güzel. :)


0 yorum:

Yorum Gönder