8 Şubat 2016 Pazartesi

Lego Minifigures Series 15 Paket Açmaca (ilk alım)

Cuma günü balerin balerin diye sayıklayarak Toyzz Shop'a gittim :). Açık iki kutu vardı, elliden fazla pakete bakmışımdır mutlaka, yok balerini bulamadım. Balerin ararken sevdiklerimden dört paket aldım. Sinemaya gideceğimiz için artık çıkmamız gerekiyordu ama benim aklım hala balerinde!

Kesin elime geldi ama ben fark edemedim herhalde. Çünkü o kadar paket içinde balerinlerin bitmiş olması çok olası değil.

Paketleri yoklarken bir figüre odaklanmamanızı tavsiye etmemin nedeni buydu. İnsan birine kafayı takınca, neden oluyor bilmiyorum ama elinde ne olduğunu da fark edemiyor. Bu yüzden aradığınız figüre çok takılmayıp elinizde ne olduğunu anlamaya çalışmanız en iyisi. Mesela balerin istiyorum, illa eteği bulmak için mıncıklamaya başlamayacağım. Elime aldığım pakette ne olduğuna bakıyorum, düz bir çubuk geldi elime, kesinlikle balerin değil, paketi bırakabilirim. Balerini -ya da istediğiniz figürü- bulabilmek ise biraz şansınıza kalmış tabi :).

Ben bu tip ipuçları sayesinde hiç yanılmadım :). Seçtiğim paketleri hemen kasada açtırıyorum ve "Bilmişim!" diye seviniyorum.

Ama cuma günü aldığım paketleri hemen açmayarak kendim için bir ilke imza attım.Evde ufak bir video çekip, paketleri nasıl mıncıklayıp aldığımı gösterdim, YouTube'dan izleyebilirsiniz :).


Balerini de bulduk bu arada :). Filmden sonra (saat ona on varken) erkek arkadaşımı son birer paket daha seçip bakmak için kandırdım, o seçerken eline iki paket gelmiş ve ikincinin içinde tabi ki balerin vardı :).

875


0 yorum:

Yorum Gönder