1 Mart 2016 Salı

Yeni Seri Lego Minifigures DISNEY



Lego Minifigures yeni serisinin Disney karakterlerinden oluşacağı dedikodusu bir iki yıldır dolaşıyordu ki, artık gerçek oldu. Gerçi Lego tarafından kesin olarak açıklanmadı ama internete sızan bu fotoğrafa bakılırsa yeni figürlere kesin gözüyle bakabiliriz.

Mayıs ayında satışa çıkacakmış, bu sefer seride 16 değil 18 farklı figür olacak. Figürlerin listesi de şöyle:
Mickey Mouse
Minnie Mouse
Donald Duck
Daisy Duck
Ariel
Ursula (The Little Mermaid'den Ariel'in düşmanı)
Peter Pan
Captain Hook
Stitch
Alice
Cheshire Cat (Alice in Wonderland'den)
Maleficent
Mr. Incredible
Syndrome (The Incredibles'tan)
Aladdin
Genie
Buzz Lightyear
Pizza Planet Alien (Toy Story'den)

Seçilen karakterlerin benim jenerasyonuma hitap etmesi çok hoşuma gitti :). Sanırım içlerinde en yenileri Maleficent, Toy Story ve Incredibles karakterleri ki bunlar da çıkalı baya bir sene oldu aslında.

Benim sorunum bu sene için Disney karakterlerinin seçilmiş olması. Buna sevinecek çok kişi olsa da ben çok memnun kalmadım. Disney karakterlerini minifigür olmaya çok uygun bulmadım açıkçası. Simpsons karakterleri sarı kafaları ile olağan minifigür tiplerine çok yakındı, yüzleri farklı olsa da Lego Minifigures olarak hiç sırıtmamışlardı. Disney öyle değil ama bakınca Lego Minifigures demiyorsunuz, Disney'in küçük figürleri bunlar Lego'ya pek benzemiyorlar. Disney karakterlerinin figürleri değil de Lego Minifigures'ün Disney karakteri versiyonları olsaydı -Peter Pan gibi mesela, gerçekten Lego seti karakteri gibi duruyor- daha çok hoşuma giderdi. Mickey, Minnie, Donald ve Daisy de kıyafet giymiş karakterlerden olabilirdi, içinde bir minifigür kafası ve Mickey Mouse başlığından oluşurdu.

Bu haliyle en çok Peter Pan'i sevdim, zaten en sevdiğim Disney karakterlerindendir. Alice ise beni aynı derecede hayal kırıklığına uğrattı. Yüzünün şeklini hiç beğenmedim ama saçları farklı figürlerle kullanmak için işe yarayacaktır :).

Favorilerim Peter Pan, Ariel (deniz kızı figürüm yok, kuyruğu çok işe yarayacak :)), Alaaddin ve Cini ve Maleficent. Mickey, Minnie, Donald ve Daisy'i ise Disney'in böyle minik figürlerine sahip olmak için alacağım. Büyük ihtimalle Lego figürlerimden ayrı bir yerde saklarım :).

Pizza Planet Alien neyse de Stitch ve Cheshire Cat'in varlığını çok manasız buldum. Ayrıca Alice In Wonderland'den kedi seçmek nedir, tavşan nerede allaşkına? Woody'nin olmadığı seriye Alien'ı eklemelerine ise zaten söyleyecek söz bulamıyorum. Gerçi bu bize ikinci Disney serisinin de hazır olduğunun sinyallerini veriyor, 2017'de büyük ihtimalle bir seri daha gelir. Woody, Pluto, Goofy'i ikinci seriye sakladılar herhalde.

Konu kesinleşip, kutu incelemeleri internette yayınlansın hemen mıncıklama rehberini hazırlamaya başlayacağım. O zamana kadar 15. seriyi tamamlayayım bari :).

2 yorum:

  1. Vallahi açıkçası pek beğenmedim seriyi katılıyorum lego gibi değil klasik figür gibi olsaymış daha hoş olurmuş mıncıklama rehberi çok işe yarıyor gerçekten ben 10 da 9 yaptım mutluyum 🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok seviniyorum böyle şeyler duyunca.

      16.serinin fotoğrafları da çıkmış hatta :). o güzel penguen adam var :))

      Sil