18 Aralık 2016 Pazar

Şekilli Ataçlar ve Rozetler / DIY ve AliExpress Alışverişi


Daha önce yaptığım gökkuşağı ve bulutlu ataçlardan tabii ki sıkılmadım, ama yanlarına yenilerini eklemenin zamanı gelmişti. Hem de onlar çok pastel ve baharlıktı, bu sefer kış temalı figürler sipariş ettim :).

Önceki silikonlama faaliyetimin yazısını şuradan okuyabilirsiniz.
http://yechis.blogspot.com.tr/2016/03/gokkusag-ataclar-diy-ve-aliexpress.html

Bu sefer telefon kaplarına dokunmadım, ataç ve rozetler yapıştırdım.
Tüm malzemeler AliExpress'ten.

Ataçlar şuradan ve şuradan (50 tanesi 3 dolar)

Rozet iğneleri de şuradan (30 tanesi 1 dolar)

Bu minik figürleri de aldığım iki satıcı var:
Ordinary Store ve
Fresh Decoration
İkisinden de çok memnunum. Listeledikleri her ürünün harika olduğunu söyleyemem, fotoğraflarına dikkatli bakmanızı öneririm. Bazı figürlerin ağzı yüzü kayık olabiliyor çünkü.
On ya da yirmi adet aynı figürü almak zorunda da değilsiniz, satıcılara mesaj atın, karma bir paket yapıp gönderiyorlar.

Mesela Batman ve ananaslı figürleri Ordinary Store’dan almıştım. Farklı figürler de aldım –onları henüz silikonlamaya fırsatım olmadı :) - nelerden kaç tane istediğimi yazıp mesaj attım, onlar da bana fiyatlarını yazdı. Tüm alacaklarım 5,98 USD tutuyordu, tam da o tutarda bir ürün satıyordu, onu satın alıp ödemeyi yaptım ama bana istediğim figürleri gönderdi. Neyse ki hepsi doğru geldi. Bu şekilde “mix order” olarak sipariş verecekseniz satıcı ile önceden konuşun ama siparişi verirken açılan “Order Message” kısmına da ne istediğinizi mutlaka tekrar yazın. Herhangi bir yanlışlık olursa dispute açarken işinize yarar.



Ananasları bir arkadaşıma hediye olarak almıştım, tanesi 0,25 USD, linki şurada

Batman’ler iki farklı boyutta satılıyor, benimkiler küçüklerden. Tanesi 0,24 USD, linki şurada

Bir de şu boş bulutları aldım, sanki yumuşacıkmış gibi görünüyorlar. Üzerine göz çizmeyi beceremedim henüz, ilk denemem çok komik oldu. Sevimli bir surat çizmeyi başardığımda paylaşacağım :).
Onlar da şuradan.

Snoopyleri ise bambaşka bir satıcıdan almıştım ama artık kalmamış. Satıcının sayfası şurada.


Bu üçlüyü ise Fresh Decoration’dan aldım.
Sistemde sadece melekleri satın aldım, ama istediğim figürleri ve miktarları mesaj atıp yine karışık paket yaptırdım.
Melekleri çok beğenmedim açıkçası, boyası biraz yamuk. Ama Gingerbread Man ve yıldız çok güzel.

Melekler şurada

Yıldızlar şurada

Kurabiye Adam şurada


Üçünün de tanesi 0,25 USD, bu yüzden karışık paket yaptırmak da çok kolay. Herhangi birini satın alıp, sayıyı ona (10) tamamlayarak istediğiniz çeşitleri belirtebilirsiniz.

Farklı figürlere bakmak isterseniz, arama kısmına “flatback resin” yazmanız yeterli. Ama isterseniz şurada yazılmışı var.


Tatlı Günler!



Bu yazı bağlantılı içerik içerir. Posttaki linkler üzerinden alışveriş yaparak bloguma katkıda bulunabilirsiniz.


976, 358, 563

1 yorum:

  1. Şapkalı yıldız ama o çok ayrı bir şirin ^^ Aaa rozet de yapmaya başlamışsın, bunu yeni görüyorum. Geçen yaz Rüya ile rozet yapımı işine girmeyi düşünmüştük ama o konuşmada kalmıştı. 10 katı fiyatlar vermektense kendi rozetini yapmak çok akıllıca ;) Hepsini güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil