24 Ocak 2017 Salı

Instagram Stories / 3. Hafta Ocak / 2017

Instagram'a Story kısmının gelmesi anlık paylaşımları kolaylaştırdı. Güzel bir fotoğrafını çekmek için beklemeden olanı biteni ekleyebildiğim için çok sevdim. Tabii ki 24 saat sonra silinecek olması veriyor bu rahatlığı ama diğer taraftan da bir 'anımın' kaybolacak olması sinirimi bozuyor.

İşte her hafta eklemeyi hedeflediğim bu yazılar bunu önlemek içindir. :)

13 Ocak Cuma 2017




SeGe'nin açtığı yolda emin adımlarla ilerliyorum :). İlahi Komedya'yı Ankara kitap fuarından aldığını paylaştığında gözlerim parlamıştı, şansıma Nadir Kitap'ta bulabildim.
Nadir Kitap alışverişlerim ile ilgili bir yazı yazacağım.




Akşam eve vardığımda elektrikler yoktu, ama beni bekleyen bir Amazon kutusu vardı.



Funko Pop Alice ve harici disk almıştım. Gümrük sınırı değişince takılır mı, geçer mi diye heyecanlanırken bir sorun yaşamadan teslim edildi.

14 Ocak Cumartesi 2017

Kesilen ve bir türlü gelmeyen elektrik yüzünden gece camdan dışarıyı izlemeye başladık :)


15 Ocak Pazar 2017

Pazar günü faaliyetleri



18 Ocak Çarşamba 2017

Yazmadığım yılbaşı kartları, göndermediğim yılbaşı hediyeleri...







19 Ocak Perşembe 2017

AliExpress'te House of Novelty'den yaptığım alışveriş bir türlü gelmeyince şikayet açmıştım, biraz beklememi söylediler ama onlara inanacak değildim tabi ki :/ (disputeu kapattığınızda bir daha yenisini açamıyorsunuz, ya da ben açmanın yolunu bilmiyorum) Ama neyse ki haksız çıktım, bir iki ürün eksiğiyle paketim sonunda geldi.







20 Ocak Cuma 2017

National Geographic Ocak sayısının çok iyi olduğunu söylemiştim değil mi?




Bir keresinde erkek arkadaşım, postanenin ne zaman açık olduğunu, zarf mı kullandığımı, pul mu yapıştırdığımı merak edip "Kartları nasıl gönderiyorsun?" diye sormuştu. Ben de "Anneme veriyorum." dedim. Baya güldü, komik anlar yaşadık, bu da böyle bir anımdır işte.





Sahi kaldı mı?


852

4 yorum:

  1. Ne güzel bir şey düşünmüşsün, bayıldım! İlahi Komedya'nın Cehennem bölümü sanırım üçlünün en çarpıcı olanıydı. Bir de yaptığın paketlere bayıldım. Son olarak Arrival yazına bayılmıştım, bır daha bayıldım! Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet aklımda en çok kalan Cehennem zaten. Korku ve gotik kitapları çok sevdiğim için Cehennem oldukça tanıdıktı ama Cennet ve Araf'ı anlamlandırmakta çok zorlanmıştım :).
      Çok teşekkürler :)), Sevgiler

      Sil
  2. Haftalık yaparsan süper olur! Ben okumasını çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler. Bir düzene oturtmaya çalışacağım :)

      Sil