27 Ocak 2017 Cuma

Postcrossing Hikayeleri I



Postcrossing ile gelen her kart beni çok mutlu ediyor. Bir kere, beklemediğiniz bir anda, tanımadığınız birinin sizin için hazırladığı bir kartı elinize almak harika bir duygu. Biraz merak, biraz mutluluk içeriyor ve bağımlılık yaratıyor.

Ama bazı Postcrossing deneyimlerim diğerlerinden biraz daha özel. Jan ile olan kartlaşmamız da onlardan biri.

Jan'ın adresi Eylül sonunda aldığım adresler arasında çıkmıştı. Hemen profiline baktım, otobüs şoförüydü, çayı çok seviyor ve bütün gün içebilirdi. Ve ülke bayraklarının kartlarını biriktiriyordu.

Türk bayraklı kartları daha önce de görmüştüm ama yabancı hesapların çok hoşlanmayacağını düşünüp almamıştım. Aklınızda olsun, gördüğünüz zaman bir iki tane alın. Bayrak biriktirmek Postcrossing'te popüler çünkü, ben birkaç kişiye daha rastladım.

Ben de Jan'a alttaki kartı seçtim ve gönderdim.



Jan'a kartı ulaştı, Postcrossing'e girişini yaptı ve favorisi olarak işaretledi :). Bana mesaj atıp adresimi istedi.

Ve kötü hissettiğim, kötü geçen bir günün sonunda eve geldiğimde, annemin yatağımın üzerine bıraktığı bu kartı buldum.



Profilimde Van Gogh müzesi ve Van Gogh kartlarını sevdiğimi yazdığım için bana bu kartı seçmiş. Arkasına da bir sürü Van Gogh pulu yapıştırmış :):



O kadar mutlu oldum ki. Bunu düşünmesi, sevdiğim, beğeneceğim bir kart bulup hazırlaması çok ince bir davranış.

Bunu birkaç kez ben de yaptım aslında. Çok sevdiğim veya özenli bir kart aldığımda gönderene teşekkür mesajı atarken adresini de istiyorum. Ve bir de kartla teşekkür ediyorum. Ama bunu yaparken tamamen kendimi düşünüyordum :). O kişiye bir kartla teşekkür etmek, onun için hazırlık yapmak beni mutlu ediyor. Bunun karşımdakinin ne kadar hoşuna gidebileceğini hiç düşünmemiştim açıkçası.


İşte size Postcrossing'e katılmak için bir neden daha 😊. Her ülkeden kart alıp her ülkeye kart göndermek, çok sayıda karta sahip olmak gibi hedefler koyabilirsiniz kendinize, ya da böyle daha özel küçük detaylar ile de ilgilenebilirsiniz. Tamamen sizin ne beklediğinize kalmış.


341

0 yorum:

Yorum Gönder