17 Şubat 2017 Cuma

Instagram Stories / 5. Hafta Ocak&Şubat / 2017

30 Ocak Pazartesi


Öğle arası aşırı kültürlenirim.


Batman Year One'da Commissioner'ın Peanuts ve Mickey detaylarına bayıldım :).


31 Ocak Salı



Bu arkadaşı Mudo Outlet'ten aldım, fiyatı 20TL civarıydı. O uzun arkadaş da 9,90 TL. Önümüzdeki yıla yatırım diyeceğim ama hala ağacı sökmedik, hemen altına koydum ikisini de :).


1 Şubat Çarşamba



Candy DIY Store'dan aldığım stickerlar geldi :). Linkleri şuradaki yazımda.

2 Şubat Perşembe


Heyecanlanıp gaza gelmişim de Şubat sayısını bitirmedim tabii ki, Ocak sayısını bitirmiştim :). Şubata girmeden Ocak sayısını bitirdim benim için büyük bir gurur :).


Madame Coco'daki defterleri görmeyen var mı?


Perşembe klasiğimiz: Şehir tiyatroları öncesi boza.


Komik-i Şehir Naşit Bey'i izledik, çok sevdik.




2 Şubat Perşembe


Bazen ofise geldiğimde masamda böyle şeyler buluyorum :)


3 Şubat Cuma




AliExpress'ten gelen stickerlar. Linkleri şuradaki yazımda.


Cuma sineması öncesi Mc Donald's kuyruğu. Her seferinde "Eskiden BigMac ne kadar lezzetliydi diye düşünüyorum, ama sonra canım yine BigMac çekiyor."


Sonunda ördekli Batman'i buldum, ördeği görünce bile beni bir gülme alıyor :D.



Çünkü cuma günleri penguenli çorap günüdür.

4 Şubat Cumartesi


Yeni gelenleri kullanalım.


Hala defterimi tamamlayamadım. Bazen çok geriliyorum, bazen de boşver diyorum.


Aldığım kitaplar ve okuduğum kitaplar için yaptığım kitaplık.




852

0 yorum:

Yorum Gönder