16 Mart 2017 Perşembe

Instagram Stories / 10. Hafta Mart / 2017

3 Mart Cuma


Caribou'nun kahvesi idare eder ama bardak, paketleme gibi detayları çok güzel.

4 Mart Cumartesi

video

Bazen bir şarkıyı aşererek uyanıyorum :). Styx - Boat on the River

video

Mısır Çarşısı. Eminönü'nü çok sevdiğimi söylemiştim değil mi?



Gülhane'nin girişindeki bina, burada çalışsam keşke. Ya da çalışmasam gidip sürekli burada vakit geçirsem o da olur :).


video
video

video

video

video

Bozcaada şaraplarını hala bitirmedim :).

5 Mart Pazar

video

Keçi patisi ve Stranger Things sezon finali.

6 Mart Pazartesi


Amazon'dan Funko Pop siparişlerim geldi. Amazon.de'deki bir satıcıdan almıştım.

7 Mart Salı




Mc Donald's oyuncaklarının içinden çıkan puzzle.


Ofis masam.

video

Aslında günümüz türkçesi baskısı ile orjinal metini karşılaştırmıştım ama ikinci video yüklenmemiş :).

8 Mart Çarşamba

Fuar organizasyonları.



9 Mart Perşembe


Atlas Sahaf'a gidip Sarman ile tanıştım sonunda :).

video

video

video

Aldıklarım

video

video
video
video


video

10 Mart Cuma


Mesnevi almaya çalışıyorum.



Ben bu seriyi alamadan satıştan kalktı. Dilek de sağ olsun bulmuştu, istediğim figürü bana alıp göndermiş.





852

0 yorum:

Yorum Gönder