27 Mart 2017 Pazartesi

Olan Biten - Şubat 2017



Mart bitmeden Şubat yazısını ekleyebilmek benim için büyük bir adım :). Neler olup bitti, neler okuyup izledim burada da dursun istiyorum.

Şubatta spora başladım, bu yüzden hafta içi günlerim fazla düzenli geçiyor. Akşam eve gelip boş boş vakit geçirmeyi, televizyona bakıp, kitap okuyup uyumayı özledim aslında. Neyse tiyatro sezonu kapanınca Perşembe akşamlarım boş kalacak, evle yazın hasret gideririm artık.


Spora başlamak ise yapmam gereken bir şeydi, ofiste bütün gün oturduğum için fiziksel olarak kendimi çok kötü hissetmeye başlamıştım. Henüz kilo ve sıkılaşma açısından istediğim noktada olmasam da, genel halimdeki iyileşmeyi fark edebiliyorum. Eskisi gibi her harekette nefes nefese kalmıyorum ve geceleri daha rahat uyuyorum.

Spor haricinde bir yenilik yoktu, sinemaya gittim, tiyatro izledik, kitap okudum, alışveriş yaptım. Bu ayki alışveriş listemin çoğunluğunu Amazon siparişleri oluşturuyordu. BookDepository’den ise Barnes&Noble’ın harika Pride and Prejudice baskısını ve Penguin Christmas Classics serisinden A Christmas Carol’ı aldım. 2017 Aralık’a kadar seriyi ancak tamamlayacağım sanırım :).

A Christmas Carol'ın fotoğrafını çekmemişim, aynı seriden The Nutcracker ile idare edin :).

Amazon alışverişlerim ise biraz garipti. Penguin Mr. Boddington baskılarını bulduğumu sanmıştım, Amazon.de’de Sense and Sensibility vardı, Amazon.fr’de ise Wuthering Heights. Teslim tarihleri net değildi ama yine de şansımı denemek istedim, onları alırken hazır kargo ücreti ödeyecekken başka kitaplar da ekleyeyim dedim ama büyük bir detayı atlamışım. Sipariş verirken “Gönderileri bölebilirsin.” tarzı bir seçenek var, onu seçmişim. Bu yüzden diğer kitapları ayrıca –kargo ücretini de alarak- gönderdiler- çünkü Mr. Boddington’lardan hala haber yok. Neyse zaten ben Mr. Boddington’ları alabilme ihtimalimi sevmiştim ama hiç öyle yanına kitap eklememe gerek yokmuş.



Her neyse sonuçta bu ay Amazon’dan aldığım kitaplardan Vintage Classics serisinden ilk üçlü, Mansfield Park, Sense and Sensibility ve Pride and Prejudice, Ted Chiang – Stories of Your Life and Others elime ulaşmış oldu. Bir de Funko Pop aldım, Belle.




Bu ay rutin IKEA turumu da es geçmedim. Özel bir yer olmasa da tek başıma bir şeyler yemek, ıvır zıvırlara bakmak ve Lego Shop'a uğramak iyi geliyor. Lego Shop IKEA'nın da yanında bulunduğu Istanbul Forum'da, Legoland Discovert Centre'ın hemen yanındaki mağazası. Lego satan diğer mağazalarda görmediğim küçük setler de oluyor burada. Yılbaşında Noel Baba ve çam ağaçlı bir kutu almıştım, bu sefer de "Sevgililer Günü Pikniği" seti olan 40236'yı aldım.



Bir Cumartesi akşamı Masum'u izlerken yaptım, harika bir setmiş. Detaylarına bayıldım.
Aşamalar için şuradaki Instagram Story fotoğraflarıma bakabilirsiniz.



Gelelim asıl konuya :)

Şubatta okuduklarım için buraya
Şubatta izlediğim filmler için buraya
Şubatta gittiğimiz tiyatrolar için buraya
Tıklayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder